Kako biti uspješan u poslu

Kako biti uspješan u poslu-Altajeve priče
Kako biti uspješan u poslu-Altajeve priče

Kako biti uspješan u poslu u suvremenom okruženju koje brzinom svjetlosti tehnološki i informacijski napreduje, odgovor na ovo pitanje treba dati kroz pogled iz više uglova i kroz postavljeni višeslojni okvir samo propitkivanja?

Zašto?

Piše: Almir Đuhera

Po mom mišljenju, postoji bezbroj načina koji vode ka lukama uspjeha i sreće. No tanane su niti i velike borbe vode se između putovanja ka otocima bespuća i plovidbe koja vodi ka obalama sreće i uspjeha

Zašto je to tako?

Saznajte u nastavku članka u kojem govorim o konkretnim utjecajima određenih poslovnih aktivnosti na uspjeh ili neuspjeh na poslu. Također govorimo i o snažnom utjecaju osobnog karaktera na uspjeh poduzetnika u poslovnim vodama.

Kako biti uspješan u poslu


Sada govorimo o unutrašnjim faktorima a u nastavku ćemo i o vanjskim faktorima koji utječu na poslovni razvoj

Advertise with us on altaj.ba

Utjecaj karaktera i naših poroka

Zašto neko uspije u stvaranju svog poslovnog carstva dok druga osoba propadne? Jedan od odgovora odgovorno tvrdim leži i u karakteru osobe.

Kako to, pitate se?

Da li ste naišli na primjer da je neki bokser ili fudbaler zarađivao milione dolara da bi naposljetku proglasio bankrot.

Zašto?

Pa zbog negativnih karakternih crta sa kojima se nije znao nositi. Slažete li se da poroci mogu uzdrmati poslovno carstvo koje tek niče?

Istrajnost je put kojim se rjeđe ide

Istrajnost je put kojim se rjeđe ide. Svi bi htjeli nešto na brzinu, neku lahku zaradu. No znajte da, poslovno putovanje je dugo a koje kreće od ideje u glavi pa vodi nemirnim morem sve do luke konkretne realizacije.

I taj put je posut trnjem različitih iskušenja kojima se treba poduzetnik prilagoditi, i biti spreman na promjene pravca kretanja. No na kraju tog puta slatko voće uspjeha može da bude.

Želite uspjeti, ali ne i prilagoditi se

Želite uspjeti ali ne i prilagoditi se iskušenjima koje donose poslovni izazovi i sam život, znajte da onda ste osuđeni na neuspjeh.

Život je sam po sebi proces koji nosi različita životna iskustva (i dobra i loša) koja bismo mi ljudi trebali prihvatiti kao stepenicu razvoja.

Dakako, nemamo svi mi dovoljno mudrosti da taj proces prihvatimo lekciju, i onda dođe do neželjenih poslovnih ali i životnih posljedica, zar ne?!

Inovativno djelovanje daje poslovnu prednost

Inovativno djelovanje daje poslovnu prednost, slažete li se?! Dopustite i vašim uposlenicima da budu inovativni jer će vam donositi na stol kreativna rješenja koja će otvarati vrata uspjeha i sreće. Budite hrabri i izađite iz zone komfora i ustaljenih načina razmišljanja.

Proaktivnost je potrebna karakterna crta

Proaktivnost je potrebna i poželjna karakterna crta kako bi ste bili uspješni u poslu. U slučajevima kada se igra na prvu loptu onda proaktivno djelovanje donosi poslovne pobjede u najvećem broju slučajeva. Prodornost sa sobom nosi i želju za nagradom jer svako od nas nakon određene poslovne aktivnosti očekuje i određenu vrstu satisfakcije.

Željeli bismo vas ovdje upozoriti i na negativnu silu koja može da dođe sa željom da se uspije na brzoplet način. Upozoravamo vas da prodornost ponekad posebno kod tvrdoglavih osoba može da donese spremnost na ogroman rizik a koji ne mogu iznijeti na svojim leđima. Rizik im slomi leđa i na kraju ostanu praznih šaka. Dakle, prodornost je poželjna ali u izbalansiranoj mjeri.

Da zaključimo,…

Razmislite o utjecaju karaktera na vaš posao

Razmislite o utjecaju karaktera na vaš posao jer karakter je sudbina. Zato vas dobronamjerno savjetujemo da uzmete u obzir vaše mane i vrline prije ulaska u poslovne vode.

Kako biti uspješan u poslu


Sada govorimo vanjskim, poslovnim faktorima koji utječu na poslovni razvoj


Ideje

Ideje su svjetionici nade koji šire optimizam. No kako ni najbolji kapetan ne pronađe uvijek svjetionik u mrklim mornarskim vremenima tako ni svaki poduzetnih ne uspije pronaći svoj izvor nade, niti stigne do luke sreće i uspjeha.

Ideje moraju sa vama korespondirati, trebaju imati utemeljenje u vašem energetskom kodu. Nemojte ulaziti u posao samo zato što je neko otvorio prije vas nešto o čemu ste vi maštali prije. Prije svega istražite tržište kako bi ste provjerili funkcionalnost vaše ideje.

Pokušajte u prvi plan staviti na test inovativnost vaše ideje. Svježe i inovativne ideje imaju mnogo veće šanse za uspjeti na poslovnom tržištu. Postavite sebi pitanje kako s idejom možete na različit način od konkurencije pomoći drugim osobama? Šta je to što ideju čini drugačijom? Da li neku dodatnu vrijednost možete ponuditi kupcu/klijentu?


Podaci

Podaci su vrlo važan igrač u poslovanju jer su oni pokazatelji kuda treba da plovi vaš brod. Trebate s radošću da ih prigrlite u zagrljaj jer će vam dati jasnu sliku šta rade klijenti na vašoj web stranici.

Reći će vam demografske podatke posjetitelja web stranice. Znati ćete broj posjetitelja na dnevnoj, sedmičnoj, mjesečnoj godišnjoj osnovi. Znati koji proizvodi ili usluge najviše traže. Znati ćete još mnoge podatke koji će opisivati vaše poslovanje kroz igru brojki na vašem stolu.

Dakle, analiza podataka neka bude vaš svakodnevni rutinski posao.

Marketing

Marketing su vaša vesla kojima veslate na dugom poslovnom putovanju ka određenoj ciljnoj luci jer posao je maraton a ne kratka utrka.

Kada napravite pravi samostalni prodajni lijevak onda na scenu stupaju marketinški alati da pozicioniraju vaš biznis na pravo mjesto. Dobar marketinški plan zasigurno će olakšati vaše poslovno putovanje i umanjiti ili prevenirati negativne valove koji mogu uslijediti.

Znate da, “dobar glas daleko se čuje a loš još dalje”.

Imajte u vidu da kombinacija tradicionalnog i digitalnog marketinga povećava vaše šanse na putu do luke sreće i uspjeha.

Strategija

Strategija je ključni papir napisan stručnim okom koja se s vremena na vrijeme treba i mora prilagođavati vremenski okvirima i okolnostima koje utječu na tvrtku.

Što jednostavnija strategija sa jasnim planovima i otvorenom komunikacijom su alati koji će vas usmjeriti u pravom pravcu. Sa adekvatnom strategijom koja podudara se sa vašim biznisom vi postavljate čvrste temelje izgradnje snažnog brod koji će da izdrži sve valove poslovnih iskušenja koja dođu u susret.

Komunikacija

Komunikacija je temelj uspješnog poslovanja. Otvorena komunikacija unutar tima gradi ambijent sa pozitivnom atmosferom pri kojoj svaki čovjek više je motiviran i posvećen zadanim aktivnostima koje stoje pred njim. Dopustite da na svakom licu tima blista osmijeh jer će timski rad biti jači i produktivniji.

Nemojte zaboraviti da je kupac/klijent kralj!

U tom smislu otvorenost i sam kvalitet komunikacije donosi povećan angažman posjetitelja vašeg web stranice što u konačnici potencijalno može da poveća prihod tvrtke.

Zaključak

Kako biti uspješan u poslu je jedan dugi niz dijelova od slagalice koje treba na pravilan način posložiti jer i, unutrašnji ali i vanjski faktori direktno utječu na poslovnu izvedbu jedne osobe. Slažete li se?

Nadamo se da ste dobili korisne informacije na temu “Kako biti uspješan u poslu“.

Molimo podijelite sadržaj sa drugima, ako ste zadovoljni.
Hvala unaprijed na dijeljenju članka!


Posted

in

by

Comments

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *