7 top savjeta za povećanje prodaje upozorava male biznise u 2025. godini o neophodnosti poduzimanja poslovnih koraka koji su u skladu sa današnjim poslovnim trendovima.
Vaš brend kojeg kreirate i gradite jeste vasa poslovna priča ali koja da bi opstala i uspjela na tržištu sem što je originalno vaša priča, neophodno je da bude i prilagođena uslovima koji trenutno vladaju na tržištu. Slažete li se?
Piše: Almir Đuhera
Objavljeno, 25.09.2024.godine
Vrijeme za čitanje: 5 minuta
U nastavku članka donosimo 7 top savjeta za povećanje prodaje koji govore o potrebnim koracima koje trebate poduzeti da bi vaš mali biznis opstao, razvijao se i napredovao u 2025 godini.
7 top savjeta za povećanje prodaje
Prednost malih tvrtki je lakša prilagodba tržišnim kretanjima u odnosu na velike kompanije, tako da vjerujemo da ćete sljedeće savjete usvojiti i primjeniti kako biste poboljšali prodaju i povećali broj klijenata.
Sada krenimo s razgovorom o 7 top savjeta za povećanje prodaje
1. Prilagodba malog biznisa
Temeljni savjet za uspjeh vašeg poslovnog carstva kojeg gradite u 2025.godini i svim sljedećim godinama leži u vašoj osobnoj spremnosti na praćenju terendova i spremnosti vas osobno kao vlasnika malog biznisa na promjene koje donosi tržište.
Zašto je važna vasa osobna spremnost na prilagodbe uvjetima na tržištu? Evo zašto, Vi gradite vaš malih biznis na osnovu procjena te odluka koje donosite, zar ne?!
Dakle, vi ste najvažnija točka biznisa kojeg vodite.
Ako ste vi spremni na promjene onda ćete biti svjesni uslova koji vladaju u vašoj poslovnoj niši a samim time i donositi ćete odluke koje prilagođavaju poslovnu igru vase male tvrtke ambijentu tržišta. Slažete li se?
Dakle, pokušajte na pravi način razumjeti šta se dešava u vašoj poslovnoj sferi i prilagođavajte biznis uslovima koji su na tržištu
“Bolje je malo razumjeti nego razumjeti krivo.” –Anatole Frans, dobitnik Nobelove nagrade za književnost
2. Trendovi pričaju glavne priče
Trendovi pričaju glavne priče, saslušajte ih!
Jedan alat koji govori o trendovima a koji vam može mnogo pomoći u razvoju biznisa jeste, Google Trends koji je Googleov besplatan online alat.
U ovom online alatu na različite načine možete filtrirati upite i podatke. Jednostavno do podataka, filtritrajte grad, regija, država svijet, sve na jednom mjestu.
3. Automatizacija poslovnih procesa
Ako uđete u dublje u suštinu uspješnih poslovnih carstava uvidjeti ćete da su oni odista pratili trendove koji im govore kuda idu poslovna kretanja. A složit ćemo se, da su današnja tržišna kretanja okrenuta ka pametnoj inteligenciji (AI).
Da biste dobil na vremenu i okenuli poslovni process u vašu korist, jedna od najbitnijih stavki u 2025. godini jeste automatizacija procesa kako bi se uštedjelo na vremenu koje je inače najveće ljudsko blago, složit ćemo se?!
Kao primjer navest ćemo automatizaciju email sustava i zakazivanje objave sadržaja, itd. Automatizacijom određenih aktivnosti vi dobijete vrijeme koje moežete onda posvetiti drugim važnim poslovnim aktivnostima i procesima. Slažete li se?
4. Umjetna ineligencia (UI) kao alat za kreiranje uspjeha
Što je umjetna inteligencija i kako se upotrebljava
Umjetna inteligencija je sposobnost nekog uređaja da oponaša ljudske aktivnosti poput zaključivanja, učenja, planiranja i kreativnosti. –www.europarl.europa.eu
Trenutni trend u svijetu je uključivanje umjetne inteligencije u naše živote a čija upotreba je donijela potrebu prilagodbe čovjeka i poslovnih dešavanja novim događajima, svidjeli nam se ili ne. Slažete li se? Tim kretanjima su se prilagodila i velika poslovna carstva pa zašto ne biste i vi sa vašom malom tvrtkom?!
Imajte u vidu da su neke tehnologije umjetne inteligencije već 50 godina prisutne, no današnji trendovi pokazuju da je korištenje umjetne inteligencije u usponu.
Pogledajmo sada samo neke primjere umjetne inteligencije.
Vrste umjetne inteligencije
Softverska rješenja: virtualni asistenti, softver za analizu slika, tražilice, sustavi prepoznavanja govora i lica
„Ugrađena” umjetna inteligencija: roboti, autonomni automobili, bespilotne letjelice, internet stvari
Da li pronalazite u gornjim rečenicama nešto što bi pomoglo razvoju vase male tvrtke?
5. Mobilnost vase tvrtke na online tržištu
Mobilnost tvrtke, važan je korak te dio poslovnih aktivnosti koji je neophodno sprovesti a kojeg nameću suvremeni trendovi. Želite li uspjeti na vrelom terenu online poslovanja vaša tvrtka sem što treba imati web stranicu potrebno je tu stranicu optimizovati i za prenosne uređaje.
Sve je više korisnika koji posjećuju internet te kupuju online putem preko tableta i mobitela. Stoga je vrlo bitan korak kojeg trebate ako do sada možda ga niste učinili, kreirajte optimizovanu wordpress web stranicu.
6. Ponudite bolje korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo je ključan detalj u SEO optimizaciji ali koji istovremeno mnogo govori o vama samima ali i tvrtki koju vodite. Ako nastojite pružiti online korisnicima bolje i kvalitetnije korisničko iskustvo onda znajte da će to znati primjetiti vaši kupci i klijenti.
Korisničko iskustvo nije samo korisnička služba koju sve više mijenjaju chatbotovi već je tu u SEO prostoru mnogo drugih faktora koji web stranicu čine snažnom i ugodnom za posjećivanje.
Korisničkom iskustvu doprinose i kratki i jasni naslovi, meta opisi koji opisuju svrhu, priložene i optimzovane fotografije, brzina učitavanja web stranica, i tako dalje.
Dakle, pripremite web stranicu na način da je optimizovana te da daje ugodan osjećaj, lako kretanje stranicom što pomaže da lakše klijenti pronađu ono što traže na všoj web stranici.
Znajte da uz bolje korisničko iskustvo gradite s klijentima most povjerenja koji dovodi do povećanja ugleda a time i profita jer će vam veći broj klijenata vjerovati. Slažete li se?
Koristite 7 top savjeta za povećanje prodaje i privlačenju novih klijenata. Ne dozvolite da sve ostane na riječima. Savjete pretočite u djela.
7. Društvena zajednica kao platforma uspjeha
Društvena zajednica kao platforma za uspjeh je dvosmjerna ulica u kojoj vladaju partnerski odnosi koji su izgrađeni na povjerenju, poštovanju i prepoznavanju odgovornosti tvrtke u okviru lokalne zajednice u kojoj tvrtka radi.
Ako vas prepoznaju kao brend od povjerenja u realnom životu onda će vas pogurati i prepoznati na terenu online tržišta.
Dakle, mnogo je važno da budete dio zajednice i iskažete poštovanje prema lokalnoj zajednici kroz učešće i podršku raznim događajima kao što su sportske, kulturne, muzičke te druge manifestacije.
Nadamo se da ste dobili korisne informacije u članku “7 top savjeta za povećanje prodaje malih biznisa u 2025.”. Ako ste zadovoljni sa sadržajem, molimo podijelite ga sa prijateljima na mrežama.
Hvala vam unapriijed na dijeljenju sadržaja!
Komentariši